بدون عنوان


تقدیم به تنها عشق زندگی ام(عشق ممنوع)

نمیدانستم عشق ممنوع یعنی چه.......

سلام عزیزم منم مهدی

امروز 4شنبه خیلی دلم برات تنگ شده نمیدونی صداتو که میشنوم چه حالی میشم اصلا کسی منو ببینه میفهمه که دارم با تنها عشق زندگیم حرف میزنم. همش فکر میکنم پیشمی میتونم بغلت کنم اما وقتی واقعیتو میبینم 3 ساله که از نزدیک ندیدمت کاشکی شما هم نیمه شمالی کشور بودید یا توی قاره اروپا که یکم نزدیکتر میشدیم  میتونستم زود زود ببینمت  عسلکم چی میشد همسایه دیوار به دیوارمون بودی دیوارمون کوتاه بود میومدیم تو حیاط همدیگرو میدیدیم دوست دارم بغلم باشی واسه همیشه هیچ وقتم جدا از هم زندگی نکنیم زمستانی شده هوای اینجا ولی شما الان تو اوج گرمایی گرمای عشقته که منو وادار میکنه همش تو فکرت باشم بی تو هیچ لحظه ای واسم زندگی نمیشه میدونی تو تمام زندگیمی خیلیم دوست دارم.افتاد 



نظرات شما عزیزان:

بی نام
ساعت12:17---20 دی 1390
سلام.خیلی تصادفی وبلاگ شمارو پیدا کردم،می خواستم نخونده ببندمش مثل خیلی از سایت ها که تند تند باز می کنم و می بندم وقتی تو گوگل سرچ می کنم اما عنوان وبلاگ باعث شد ناگهان مکث کنم و پرتاب بشم به چندین سال پیش....من عشق و رنج انتظار و از وبلاگ شما به نهایت حس کردم و با اینکه اولین بار است که این مطالبو می خونم اما نتونستم ننویسم براتون...شاید یه حس مشترک باعث شد بنویسم اما فقط می خواستم بگم این رنج و این عمق دوست داشتن را تجربه کردم سالها پیش... و امروز منو به یاد اون روزهای بی همتا انداختید...امروز من به یار و همسفر زندگیم رسیده ام و سال هاست در کنار هم زندگی عاشقانه ای را داریم بسیار بسیار محکمتر از قبل...با یک جمله از شما خداحافظی می کنم و براتون استقامت وطاقت و وصل آرزو می کنم...عمیقا و با احساس عشق بورزید .ممکن است آسیب ببینید ولی این تنها راهیست که به طور کامل زندگی می کنید.

رضا کریمی
ساعت12:04---9 مهر 1390
اگه نظر می زاری اسم منم بزار و بهم زنگ بزن .


I love you


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:,ساعت3:25 بعد از ظهرتوسط الناز تنهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا | |